maandag 3 november 2014

feedback op het schilderij van Megan Haagh

  1. Ik vind het eindresultaat goed gelukt. Het lijkt inderdaad dat het lichte deel vooraan op je schilderij bij de achterste boom hoort, maar ik zie dit niet als fout omdat het helemaal niet opvalt.
    Wanneer je het niet had vermeld, had ik het niet gezien. Maar ook nu ik het weet, vind ik het niet storend.
    Je hebt goed op de vorm gelet en duidelijk de aandachtspunten in je schilderij verwerkt (plaatsing, afsnijding, kleurnuances).
    Je ziet ook dat je de blaadjes vooraan lekker puur op je schilderij hebt gezet, waardoor ze goed uitkomen.
    Het lijkt ook alsof er nog een aantal vallen. Ik begrijp je opmerking over de kleur van de lucht, die valt op omdat je achterste bomen erg smal zijn, maar het is de eerste keer na een lange tijd dat je weer schildert!
    Bij de opdracht ging het met name om de diepte en ik denk dat je daar zeker in bent geslaagd.
    BeantwoordenVerwijderen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten