maandag 3 november 2014

feedback op de luisteropdracht muziek van Megan Haagh

  1. Leuk dat je dit muziekstuk hebt gekozen! Het is een spannend verhaal. Ik denk dat de meeste kinderen het stuk ook wel (her)kennen, maar nog niet precies weten waar het nu eigenlijk over gaat.
    Goed dus dat je dat aan de hand van het gedicht doet.
    Ook vind ik het tijdstip goed bedacht. Niet alleen voor jezelf ivm de voorbereidingen, maar ook voor de kinderen.
    Het is een onverwachte opening van de dag waardoor ze gelijk allemaal "wakker"zijn.
    Leuk om bij dit muziekstuk een stelopdracht te doen, de meeste kinderen zullen nl vanzelf wel aan het spookslot denken, maar door deze opdracht moeten ze toch echt aan de slag en over het stuk nadenken.
    Je kunt ze misschien wel iets meer vrijheid geven door ze zelf een muziekinstrument te laten kiezen (waar hun stelopdracht dan over zal gaan) ipv dat jij dat voor ze doet.

    Ik vind het een hele leuke les en ik ga hem zeker een keertje uitproberen in mijn stageklas!
    BeantwoordenVerwijderen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten